Proces rejestracji i uruchomienia certyfikatu jest maksymalnie uproszczony. Dodatkowo, zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie.
Jak zarejestrować certyfikat SSL?
Krok 1
Wybierz interesujący Cię certyfikat i kliknij przycisk "Zamów"
Krok 2
Zostaniesz przekierowany na stronę, na której znajduje się formularz zamówienia. Wypełnij dokładnie wszystkie wymagane pola. Zwróć uwagę na prawidłowe wpisanie danych rejestrowanych oraz kontaktowych zamawiającego. W polu uwag możesz zawrzeć inne informacje, które mogą okazać się istotne na etapie realizacji zamówienia.
Krok 3
Zaakceptuj niezbędne regulaminy oraz inne warunki swiadczenia usług, a następnie zatwierdź wprowadzone dane klikając na przycisk "Wyślij".
Jeśli nie wiesz który wybrać certyfikat, przekaż nam tę informację w polu "Uwagi". Skontaktujemy się z Tobą i pomożemy wybrać odpowiednią opcję.
Krok 4
W ciągu kilku minut, na adres e-mail podany w formularzu wyślemy potwierdzenie zamówienia usługi. W ciągu kilku dni na wskazany adres korespondencyjny, a także drogą e-mail, otrzymasz papierową fakturę proforma. Rozpoczęcie procedury zamówienia certyfikatu następuje dopiero po zaksięgowaniu środków na naszym rachunku bankowym. W celu przyspieszenia operacji zachęcamy do przesłania nam drogą e-mail lub faksem potwierdzenia wpłaty.
Więcej o sposobach zapłaty za usługi dowiesz się na stronie płatności
Krok 5
Po opłaceniu usługi w ciągu kilku dni, otrzymasz Fakturę VAT