Dzięki gwarancji satysfakcji, Klienci mają pewność, że jakość usług w NQ.pl jest na najwyższym poziomie. Poniżej znajduje się pełny tekst regulaminu Gwarancji Satysfakcji.
Regulamin Programu „Gwarancja Satysfakcji”
§1 Postanowienia wstępne
- Niniejszy regulamin określa warunki programu „Gwarancja Satysfakcji” zwanego dalej Gwarancją.
- Podmiotem udzielającym Gwarancji jest Netlink Sp. z o.o. z siedzibą w Skawinie, ul. Korabnicka 9, zwana dalej Operatorem. Spółka zarejestrowana jest przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieście w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000192983. NIP: 944-19-79-093 REGON: 357196937.
- Gwarancja jest świadczona nabywcom, zwanym dalej Klientami, wybranych usług Operatora, przez określony czas, liczony od dnia dokonania zapłaty za daną usługę.
- Niniejszy dokument stanowi jedyną podstawę prawną określającą zasady programu „Gwarancja Satysfakcji”.
- Regulamin Programu „Gwarancja Satysfakcji” jest dostępny na stronie internetowej Operatora http://www.nq.pl.
- Warunkiem uczestnictwa w programie jest akceptacja niniejszego Regulaminu, co następuje automatycznie poprzez zarejestrowanie usługi i jej opłacenie.
§2 Zasady programu
- Operator udziela Klientom Gwarancji polegającej na możliwości rezygnacji z usługi świadczonej przez Operatora, w ciągu 30 dni od dnia dokonania zapłaty za daną usługę, z zachowaniem zwrotu uiszczonej opłaty za tę usługę.
- Klient nie jest zobowiązany do podawania przyczyny rezygnacji.
- Gwarancją są objęte wyłącznie następujące usługi: NQ.start, NQ.biznes, NQ.profesja, NQ.vip, NQ.developer, NQ.team.
- Klient rezygnujący z zakupionej i opłaconej usługi, o której mowa w §2 pkt.3, jest zobowiązany do poinformowania Operatora o swojej decyzji w okresie obowiązywania Gwarancji, wysyłając e-mail lub list polecony. Rezygnacja staje się skuteczna z chwilą wysłania przez Operatora zwrotnej wiadomości e-mail.
- Gwarancja jest udzielana Klientom, którzy rejestrują daną usługę po raz pierwszy.
- Gwarancja nie obejmuje usług odnawianych przez Klientów.
- Skorzystanie przez Klienta z innej promocji organizowanej przez Operatora, na mocy której Klient otrzymuje jakiekolwiek rabaty, upusty cenowe lub darmowe usługi, ogranicza prawo Klienta do otrzymania zwrotu wniesionej opłaty w pełnej wysokości. W takiej sytuacji, zwrot wniesionej opłaty może zostać pomniejszony o wartość udzielonego rabatu, upustu cenowego lub wartości darmowej usługi, zgodnie z obowiązującym cennikiem w dniu otrzymania tego świadczenia.
§3 Zasady zwrotu kosztów
- Operator zobowiązuje się do zwrotu wniesionej opłaty w pełnej wysokości, z zastrzeżeniem opisanym w §2 pkt. 7, w terminie 7 dni od momentu potwierdzenia otrzymanego zgłoszenia, na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
- Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów z tytułu skorzystania z Gwarancji.
§4 Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 czerwca 2012r.
- Warunki świadczenia Gwarancji mogą ulec zmianie w trakcie jej trwania, przy czym zmiany te nie mogą naruszyć nabytych praw Klientów. W przypadku zmiany warunków Gwarancji, Operator niezwłocznie poinformuje o nich na swojej stronie internetowej.
- W przypadku spraw nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, stosuje się postanowienia Regulaminu Świadczenia Usług spółki Netlink sp. z o.o. dostępnego na stronie internetowej Operatora.